نحوه پیدا کردن ملک در روسیه

1402/02/22
0 دیدگاه
نحوه پیدا کردن ملک در روسیه

با چه روش‌هایی می توان در روسیه ملک پیدا کرد؟

عمده  مسیر یافتن ملک در روسیه با استفاده از سایت­های فروش املاک انجام می­گیرد. فرد جویای ملک می‌­تواند به سادگی با مراجعه به یکی از سایت های فروش و یا اجاره املاک، گزینه های موجود را با هم مقایسه کرده و ملک مورد نظر خود را انتخاب کند.

نقش مشاور املاک در فرایند پیدا کردن ملک در روسیه:

مشاورین املاک در ایران با توجه به تسلطی که بر منطقه دارند و اختیارات حقوقی خود، نقش مهم و کلیدی در پروسه خرید ملک ایفا می کنند. اما نقش مشاورین املاک در پروسه خرید ملک در روسیه به شکلی متفاوت و تا حدی کمرنگتر است.

در کشور روسیه، معمولا فروشنده ملک به مشاور املاک مراجعه می کند و با ارائه اطلاعات ملک خود، مسئولیت تبلیغ و پیدا کردن خریدار را به مشاور املاک می سپارد. مشاور املاک نیز با درج آگهی در سایت های مختلف و پاسخ دهی به مشتریان، به فروش ملک کمک خواهد کرد.
البته توجه داشته باشید که مشاور املاک در کشور روسیه تنها یک مشاور حقوقی است که تجربیات خود را در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد و بر خلاف مشاورین املاک در ایران هیچ گونه اختیار حقوقی ندارد.
حضور مشاور املاک به عنوان مشاور حقوقی و پل ارتباطی بین خریدار و فروشنده، در فرایند خرید ملک در روسیه مفید است، اما الزام نیست.
یک نکته مهم: توجه داشته باشید که بهتر است قبل از جست و جو برای خرید ملک در روسیه نیازهای خود را به خوبی شناسایی کنید تا بتوانید گزینه‌های موجود را فیلتر کنید و تنوع انتخاب ها شما را دچار سردرگمی نکند.

سایت های خرید ملک در روسیه

1. سایت سیان (www.cian.ru): مهم ترین و بزرگترین شرکت مربوط به خرید ملک در روسیه سایت سیان است.
این سایت به صورت تخصصی برای ثبت آگهی های مربوط به خرید ملک طراحی شده و با توجه به همین موضوع، امکانات فوق العاده ای برای خریدار و فروشنده دارد.

نکات مثبت

نکات منفی

2. سایت آویتو (www.avito.ru): این سایت از لحاظ محتوا و عملکرد تقریبا مشابه وبسایت ایرانی دیوار است و در آن انواع مختلفی از کالا و خدمات به فروش می رسد.
آگهی های فروش خانه را نیز می توانید در این سایت پیدا کنید.
توجه داشته باشید که معمولا آگهی های این سایت توسط مشاورین املاک درج نمی شوند و به صورت مستقیم توسط فروشنده ثبت می شوند.

نکات مثبت

نکات منفی

3. سایت دوموفوند (www.domofond.ru): این سایت جست و جوی ملک در روسیه نیز از امکانات خوبی برخوردار است اما سهم بازار آن نسبت به سایر سایت ها بسیار کمتر است.

نکات مثبت

نکات منفی

4. سایت یاندکس (realty.ya.ru): شرکت یاندکس را می توان گوگل روسی دانست. این شرکت در زمینه خرید و فروش املاک نیز فعالیت می کند اما امکانات آن هنوز قوی نیست.

5. دُم‌کلیک (www.domclick.ru): سایت زیرمجموعه ازبربانک که در زمینه خرید و فروش املاک نیز فعالیت  دارد، به صورت تخصصی با شرکت های سازنده ملک کار می کند و در صورتی که خریدار قصد داشته باشد روی ملک خود وام بگیرد خدمات این بانک کمک کننده است.
توجه کنید که اجاره ملک در این بانک صورت نپذیرفته و فقط خرید و فروش ملک انجام می شود.

6. پرونده های آنلاین ثبت شده توسط مشاوران املاک: گاهی مشاورین املاک، فایل های موجود را به صورت آنلاین ثبت می کنند که با سرچ در موتورهای جست و جو می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.

کارشناسان ما در روس مارکت، در تمامی فرایند خرید ملک در روسیه، از یافتن ملک گرفته تا تنظیم سند همراه شما خواهند بود.

ارسال دیدگاه